Sunday, October 9, 2011

watak secantik Ainul Mardhiah



*cover buat sendiri...cantik tak...? hehehe...

(poyo.! padahal simple jerr....hehe..)



“Ainul Madhiah bukti cinta sejati, hatinya setia buat kekasih hati. Cantiknya berlipat ganda berbanding bidadari yang lain. Dia percaya akan cinta sejati yang dijanjikan Allah kepadanya. Ainul nak jadi macam bidadari tersebut. Setia pada yang satu. Percaya akan jodoh yang ditetapkan oleh Nya.”





“Perkahwinan aku mudah. Tak perlu jadi hipokrit macam orang lain. Depan ibu bapa kena berpura-pura rapat, nak kahwin pun pakai kontrak kemudian selepas kahwin pindah rumah untuk kaburkan mata orang lain. Aku mudah saja. Nikah tinggal serumah dengan ibu bapa walaupun lain bilik dengan adik aku. Ibu dan ayah pun tahu aku kahwin dengan Ainul sebab wasiat.”





“sekiranya aku berkesempatan menikahi mu aku tidak akan biarkan hati mu terluka seperti sekarang. sekiranya aku berani meluahkan sejak dahulu, aku sudah menjadi sah suami mu. Tetapi harapan tinggal harapan. Kasih mu bukan untukku.”





“Ikram hanya untuk aku. Tiada istilah ‘milik orang’ bagiku. Kalau aku tidak dapat, orang lain pun tidak layak untuk dekat dengan dia termasuk Isteri ikram.”


Awak! si comel yang baru habis baca. jangan lupa komen n share ya!

0 tukang komen:

Post a Comment

hai comel!
Terima kasih baca & sudi komen.

Nurfazila Suhaide =)