Thursday, November 3, 2011

saya dah..okay..! thnx sangat2...!!


wah...terharu sesangat baca komen2..
tak sempat on9 dari pagi tadi cuz temankan nenek p hospital...
hanya petang tadi saja sempat baca komen2 d KCN n BLOG n PAGE..
tak sangka boleh jadi cam ni pulak..
nak balas pun tak tahu nak ckp apa..
lagipun cuma sempat baca bila nak komen adik2 pula dah start bising2..

cuma nak gtau...
'saya terharu sangat...huhu..'

*lap hingus dah meleleh ni..

n baru tau sma dgn karya  syamnuriezil...
time dekat2 raya tuh saya memang xda baca crita dari p2u 
cuz 
busy nak balik sabah time tu..
busy dgn assignment yg nak hantar b4 n after raya...
perjalanan balik pun dan makan masa 2 hari..
bila d uma busy itu ini...
so tak tahu pulak ada sama nama n tajuk..
nama ni saya ambil dari nama kawan saya...
syuhadah n Fitriyani...panggilan  mereka adha n Fitri..
tak sangka pulak boleh sama..
lagipun cerita ni saya nak buat dekat raya aidilfitri tu tapi tak sesuai..
so saya biarkan...n nak buat time raya haji ni...

saya tuh sekejap saja sedih..
tak nak sedih lama2 cuz memang selalu cam ni..
 bila bangun tido dah lupa sudah balik..
lagipun prinsip saya . . . 
'benda dah lepas...biarkan sajalah...nak pikir balik buatnya dtng balik migraine..'
sebenarnya saya dah okay...
lupa pulak nak gtau korang saya ni x akan marah n sedih2 lama2..
kekawan cakap saya positif...hah! positif sangatlah tuh. . . 

okay..
nak cakap apa lagi yaa...
thanks sangat2 sebab kata2 dlm FB n Blog...
betul2 tak sangka..
*dah air mata kaseh n gugur dah...huhu...
Thanks again...
sayang korang...!!!


*cerpen tuh tak jadi nak taip la...
sesekali mengalah tak salah..
lagipun cuma ia sekadar cerita...


Awak! si comel yang baru habis baca. jangan lupa komen n share ya!

7 comments:

  1. takpe dik, janji ada tahu ada jua yang menyokong karya adik tau..jangan nak bersedih lagi...usahakan tau...buktikan kita bukan macam orang katakan sekarang ni....ayu dah buktikan...walaupun apa terjadi..jalanlah depan, jangn toleh belakang lagi..sayang adik tau, ada bakat, jangan dipendam jer...lauhkannya...

    ReplyDelete
  2. takpe dik, janji ada tahu ada jua yang menyokong karya adik tau..jangan nak bersedih lagi...usahakan tau...buktikan kita bukan macam orang katakan sekarang ni....ayu dah buktikan...walaupun apa terjadi..jalanlah depan, jangn toleh belakang lagi..sayang adik tau, ada bakat, jangan dipendam jer...lauhkannya...

    ReplyDelete
  3. Faz! Kalau saya nak baca. Boleh? hehe.. Macam menarik. Tapi xpelah. Faz mengalah bukan sebab Faz salah tapi Faz nak jaga ukhuwah sesama saudara kan. Chaiyok!

    ReplyDelete
  4. semua ni dugaan bagi seorang penulis.. kalau tak jadi macam ni, kita takkan ada pengalaman kalau benda macam ni jadi lagi.. yang penting jangan berhenti menulis.. ada seorang penulis senior ni bagitau dekat akak, 'kalau nak jadi penulis, jangan berhenti.. sentiasa menulis..' ^_^

    ReplyDelete
  5. @aku_slamber huaaagghhhhh. . .
    nak nanges pun ada..huhu...makaseh sis....

    ReplyDelete
  6. @afiqah airil betul3...
    sya tahu sya tak slh...
    tapi sesekali mengalah x salah..
    tak nak gado2...

    ReplyDelete
  7. @Afifah Yusof dugaan mengajar membuat kita lebih dewasa....

    ReplyDelete

hai comel!
Terima kasih baca & sudi komen.

Nurfazila Suhaide =)